Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    V době přesycení, kdy je na trhu příliš mnoho produktů, začínají o věrnosti zákazníků rozhodovat jiné faktory. Do hry vstupuje zážitek. V destinacích po celém světě vznikají designérské pop-up butiky, špičkové restaurace a kavárny. V oblasti krásy se značky snaží přiblížit své savoir-faire a získat si klienty prostřednictvím vlastních kosmetických institutů nebo partnerských spa salonů. Vydejte se s námi na mini výlet a nahlédněte do těch se skutečnou nálepkou crème de la crème.

    Omorovicza Budapest Institute

    Celosvětově úspěšná maďarská kosmetika vybudovaná na přírodní síle místních termálních vod. Její vlastní institut se nachází v mezinárodním lázeňském městě – v Budapešti. Design interiéru čerpá značnou část inspirace z proslulých historických lázní Rácz. Na výběr je sedm ošetření obličeje. Jsou zaměřeny na hloubkovou detoxikaci pleti, lifting, revitalizaci nebo vyčištění aknózní pleti pomocí koloidního stříbra. Mnohé z nich mají závěrečné finále v podobě lymfatické masáže. Nezapomíná se ani na tělo, k dispozici jsou různé typy masáží, například celotělová nebo s použitím esenciálních olejů a nahřátých růženínových kamenů či zábal do minerálního bahna z jezera Hévíz.

    Zdroj: Omorovicza

    Spa de La Mer

    Značka La Mer nabízí v rámci různých partnerských lokalit ošetření v New Yorku, Švýcarsku, Itálii nebo Francii. Mezi všemi ovšem vyniká londýnský salon v obchodním domě Harrods. Za celým brandingem se skrývá příběh fyzika, který pro osobní potřebu zkoumal fermentaci mořských řas a vyvinul základní kámen samotné značky – ingredienci Miracle Broth. Ta je přítomna ve všech procedurách, stejně jako zlaté ruce specialistů a jejich masážní techniky. Vyzkoušet můžete čtyři ošetření pro rozjasnění, obnovu, lifting a sjednocení tónu pleti.

    Zdroj: La Mer

    Dior Spa Cheval Blanc Paris

    V pařížském hotelu Cheval Blanc dosáhl Dior maximum dokonalého požitku na míru. Interiér je zařízen v duchu pařížského stylu s referencemi na samotný dům a život Christiana Dior. Všech 48 procedur se odehrává v šesti privátních místnostech laděných do neutrální barevné palety. Dior slibuje svým klientům holistický a vysoce individuální přístup, kombinuje masáže a ruční řemeslo s technologickými nástroji. Přístupné je skutečně vše. Od mikroabrazivního ošetření obličeje, rukou, relaxačních masáží, líčení až po čtyřhodinové komplexní ošetření pro nevěsty a jejich velký den.

    Zdroj: Dior

    Zdroje: Omorovicza, La Mer, Harrods, Dior

    Nechte se hýčkat, ať jste kdekoli: Spa salony luxusních kosmetických značek

    Inspirováno jídlem. Módní svět servíruje plnohodnotné menu designérských kousků

    Jídlo milují všichni a výjimkou nejsou ani kolekce předních světových designérů. Kdybychom se ponořili do historie módy, našli bychom stovky food-inspired kousků. Jsou hravé, vtipné a dodávají outfitu nenucený nádech nedbalosti. Při správném stylingu s takovými kousky zazáříte i při speciálních příležitostech.

    Letní streetwear recykluje retro trendy. Moderní nadhled dodávají objemné střihy

    V oblasti letního streetwearu se letos hranice mezi pohlavími dočista rozmazávají. Oblíbené styling tipy jsou stejné jak pro muže, tak pro ženy. Ať už se jedná o populární kraťasy, vysoké ponožky nebo několikanásobné využití oversized bílé košile. Nově se vrací na scénu příjemná logománie i výrazný grafický potisk. Nejlépe ten, který popíše vaše pocity či osobnost. Zkrátka a dobře, letošní summer street style chic bude velmi hlasitý.

    Jak fungují jílové masky? Pronikněte do tajemství oblíbeného beauty pomocníka

    Jílové masky nejsou v beauty světě žádnou novinkou. Stálicí skin care nadšenců jsou už několik let. Jaký je ale mezi jednotlivými typy rozdíl? Stojí za to si masky kupovat, nebo dává větší smysl si je doma jednoduše vyrobit? A jak přesně působí? Objevte konečně jejich tajemství.

    Menstruace jako luxus. Cena ženství je pro miliony žen nedosažitelná

    Žena za svůj život spotřebuje tisíce menstruačních pomůcek, jejichž náklady se po sečtení šplhají do astronomických výšek. Existují dokonce dívky a ženy, které si nákup těchto hygienických nezbytností nemohou dovolit. Je to tak, menstruace může přijít draho a pro některé je přímo luxus.