V nové kolekci italské značky Moncler představila Alicia Keys své nejhlubší dojmy z New Yorku. Oversized sportovní bundy, bucket hat, úzké halter topy a neonové barvy tak vystihují 90. léta Manhattanu. Tehdy začala zpěvačka snít o tom, čeho všeho by mohla jednou dosáhnout.
Italská luxusní značka Moncler se v nové spolupráci zaměřila na místo, kde se všem plní jejich sny, New York. Na pomoc si proto přizvala zpěvačku Aliciu Keys, která je s městem díky svému hitu Empire State of Mind už navždy spojená. Kolekce má zachycovat „energii velkoměsta, nadějný optimismus a swag“. Takovou atmosféru módní společnost představuje pomocí oversized bund a souprav, zářivých barev nebo úzkých crop a halter topů.
„Moncler byl něco, co jste mohli vidět, ale nedosáhli jste na to. Byla to vize excelence, o kterou jste usilovali. Návrhy tak plní mé dětské sny,“ okomentovala spolupráci Alicia Keys. Kolekce byla totiž inspirovaná především 90. léty na Manhattanu. Atmosféru snů, tvrdé práce a street stylu tolik typickou pro New York se Keys snažila vložit právě do nových kousků. „Při navrhování jsme se v podstatě vrátili v čase,“ doplnila zpěvačka.
Kombinace neforemných bund a upnutých topů pak využívá vliv jak maskulinity, tak ženskosti. Vytváří proto androgynní look, který umožnil kolekci stát se „gender neutrální“. V jednotlivých návrzích se pak střídají pestré barvy jako zelená, červená nebo zářivě fialová, kterou má Keys v oblibě. Mezi návrhy ale patří také stříbrná sportovní souprava bundy a kalhot nebo černá mikina s nápisem Where Dreams Are Made Of. Ten má rovněž odkazovat na pocit odhodlání spojovaný s Manhattenem.
Kampaň k nové kolekci nafotili dva fotografové. Každý zachytil Keys z jiného úhlu pohledu
Zpěvačka Alicia Keys má ke značce Moncler poměrně blízko. Často se totiž objevuje na jejích přehlídkách nebo různých jiných akcích. Roku 2021 se také ujala přednesu její prezentace na týdnu módy v Miláně. Současnou kolekci pak dohromady představili na letošním týdnu módy v Londýně. Nyní je ale rovněž volně dostupná k prodeji. Spolupráce s Keys pak spadá do širšího projektu The Art of Genius představujícího světově známé umělce a hudebníky.
Fotografie ke kampani pak nafotili dva fotografové. Ibrahem Hasan chtěl Keys představit po boku dalších New Yorčanů, kteří „jsou připraveni za sebou něco zanechat“. Zpěvačka se tak na fotkách objeví po boku dalších úspěšných umělců. Naopak fotografka Laura Jane Coulsion chtěla ve více intimních portrétech zachytit „osobnost a charakter zpěvačky“. Na ostatní má zároveň působit jako nová persona – návrhářka.
Zdroj: WWD, Fashion Network, NSS Magazine, Instagram, YouTube