Více

    ― Reklama ―

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    Úspěch youtuberky Emmy Chamberlain je nutné chápat v kontextu doby, ve které se vyšplhala na vrchol. Tehdy začala v době toxicky „perfektních“ influencerů vytvářet překvapivě realistická videa, se kterými se snadno ztotožnil téměř každý. Ať už se jednalo o nadměrnou konzumaci kávy, rozcuchané drdoly, nenávist ke škole, nebo necenzurované krkání, Emma uměla být zkrátka svá.

    Snadno si tak získala publikum, které do té doby bylo zvyklé na přehnaně upravené a do dokonalosti zeditované vlogery. Její image se ovšem začala měnit spolu s její kariérou. V 17 letech se sama odstěhovala do Los Angeles a netrvalo dlouho a začala se objevovat na největších módních přehlídkách a v kampaních luxusních značek jako Calvin Klein, Lancôme, Louis Vuitton nebo Cartier.

    Spolu s proměnou životního stylu začala své obrysy měnit i její tvorba. Najednou nedávalo smysl, aby Emma točila stejné vlogy, v nichž uměla magicky proměnit běžné nebo nudné chvilky každodenního života v zábavnou show. Nejspíše i z toho důvodu se Emma obrátila k jiným projektům. Založila vlastní značku kávy s názvem Chamberlain Coffee a úspěšný Spotify podcast Anything Goes.

    Fanouškům Chamberlain vadí odtrženost od reality. Na novou Emmu si ale musí zvyknout

    V uplynulém roce ovšem internet zaplavily nepříliš pozitivní reakce Emminých dlouholetých fanoušků. Většina z nich poukazuje na to, jak hrozně moc se od kdysi vlivné vlogerky cítí vzdálení. Vadí jim totiž, že ve svém podcastu filozofuje, a to bez titulu, kterým by své poznámky podložila. Jiní zase její obsah kritizují jako bezvýznamný a „prázdný“. Dalším připadá Emma odtržená od reality.

    Není ovšem příliš logické požadovat po Emmě titul z filozofie nebo psychologie. V anotaci svého podcastu jasně zdůrazňuje, že jednotlivé epizody odrážejí její neustálý tok myšlenek, tak jako kdysi činily úspěšné vlogy. Dává naopak smysl, že se od ní její kdysi oddaní fanoušci, často ženy stejného věku, cítí odtržení. Jejich životy, plné studia, splácení dluhů a práce, zkrátka vypadají zcela odlišně.

    Je ale neférové od Emmy žádat, aby stále poskytovala zrcadlo běžného života. Ten její se totiž od základů změnil. Zdá se také pošetilé od dvaadvacetileté youtuberky očekávat filozofické vhledy či psychologické rady. Dlouholetým fanouškům tak nezbývá, než Emmu přijmout takovou, jaká je. Její humor a postoj k životu totiž zůstávají stejné. Jen je možná o trochu těžší je v ní najít.

    Zdroje: Russh, The New York Times, Rolling Stone, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Emma Chamberlain čelí kritice fanoušků. Stala se z ní zhasínající hvězda internetu?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    - Reklama -

    Úspěch youtuberky Emmy Chamberlain je nutné chápat v kontextu doby, ve které se vyšplhala na vrchol. Tehdy začala v době toxicky „perfektních“ influencerů vytvářet překvapivě realistická videa, se kterými se snadno ztotožnil téměř každý. Ať už se jednalo o nadměrnou konzumaci kávy, rozcuchané drdoly, nenávist ke škole, nebo necenzurované krkání, Emma uměla být zkrátka svá.

    Snadno si tak získala publikum, které do té doby bylo zvyklé na přehnaně upravené a do dokonalosti zeditované vlogery. Její image se ovšem začala měnit spolu s její kariérou. V 17 letech se sama odstěhovala do Los Angeles a netrvalo dlouho a začala se objevovat na největších módních přehlídkách a v kampaních luxusních značek jako Calvin Klein, Lancôme, Louis Vuitton nebo Cartier.

    Spolu s proměnou životního stylu začala své obrysy měnit i její tvorba. Najednou nedávalo smysl, aby Emma točila stejné vlogy, v nichž uměla magicky proměnit běžné nebo nudné chvilky každodenního života v zábavnou show. Nejspíše i z toho důvodu se Emma obrátila k jiným projektům. Založila vlastní značku kávy s názvem Chamberlain Coffee a úspěšný Spotify podcast Anything Goes.

    - Reklama -

    Fanouškům Chamberlain vadí odtrženost od reality. Na novou Emmu si ale musí zvyknout

    V uplynulém roce ovšem internet zaplavily nepříliš pozitivní reakce Emminých dlouholetých fanoušků. Většina z nich poukazuje na to, jak hrozně moc se od kdysi vlivné vlogerky cítí vzdálení. Vadí jim totiž, že ve svém podcastu filozofuje, a to bez titulu, kterým by své poznámky podložila. Jiní zase její obsah kritizují jako bezvýznamný a „prázdný“. Dalším připadá Emma odtržená od reality.

    Není ovšem příliš logické požadovat po Emmě titul z filozofie nebo psychologie. V anotaci svého podcastu jasně zdůrazňuje, že jednotlivé epizody odrážejí její neustálý tok myšlenek, tak jako kdysi činily úspěšné vlogy. Dává naopak smysl, že se od ní její kdysi oddaní fanoušci, často ženy stejného věku, cítí odtržení. Jejich životy, plné studia, splácení dluhů a práce, zkrátka vypadají zcela odlišně.

    Je ale neférové od Emmy žádat, aby stále poskytovala zrcadlo běžného života. Ten její se totiž od základů změnil. Zdá se také pošetilé od dvaadvacetileté youtuberky očekávat filozofické vhledy či psychologické rady. Dlouholetým fanouškům tak nezbývá, než Emmu přijmout takovou, jaká je. Její humor a postoj k životu totiž zůstávají stejné. Jen je možná o trochu těžší je v ní najít.

    Zdroje: Russh, The New York Times, Rolling Stone, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Zamávejte nudnému prostoru. Oživit vlastní bydlení zvládnete i svépomocí

    Čas od času už nám vlastní bydlení může přijít trochu nuda. Nic na něm není vyloženě špatně, chybí mu však jistá jiskra. Jestliže někdy zatoužíte po oživení bytu či domu, ale nechcete se pouštět do přílišných úprav, využijte snadno dostupné vychytávky. Zvládnete je bez cizí pomoci, s minimem práce a nijak tím neponičíte ani pronajatý prostor.

    Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

    V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

    Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

    Čtyři tipy na hybridní účesy. Podrží vás na józe, u bazénu i při procházce městem

    S přicházejícím jarem jde často ruku v ruce rovněž touha experimentovat. Klasické drdoly nebo culíky zkrátka občas neplní dostatečně líbivou funkci, vymyslet úplně novou kreaci ale může být příliš složité. Inspirujte se jarními účesy, k jejichž provedení potřebujete jen trochu cviku, či jednoduchou a šikovnou pomůcku.

    Účes roku 2025 pohltila nostalgie. „The Christy Cut“ vrací do hry 90. léta

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem "Christy Cut". Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―