Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Současnému podzimnímu make-upu dominuje výrazná burgundy barva. Beauty experti rovněž už několik měsíců hlásají, že clean girl, tedy jednoduché a čisté, estetice už dávno odzvonilo. Přesto to vypadá, že se blížící svátky ponesou v duchu romantické jednoduchosti. Sociálním sítím totiž kralují takzvané movie lips, trendy rty definované přirozenou a jen jemně zvýrazněnou barvou.

    Movie lips vytvoříte s každou make-up taštičkou. Držte se přirozenosti

    Předlohou pro trendy movie lips jsou postavy romantických historických filmů. Make-up umělci se samozřejmě herečky snaží zachytit v co nejkrásnější podobě. Zároveň ale nemohou dovolit, aby byly jejich rty příliš výrazné a vytrhly tak diváka z dobového kontextu. Trendem nejčastěji odkazovanou herečkou je pak Keira Knightley, a to především díky své roli ve snímku Pýcha a předsudek.

    Zdroj: Laneige, MAC

    I když make-up umělci svá tajemství za perfektními movie lips neprozradí, není tak těžké je napodobit. Základem je co nejpřirozenější efekt. Své rty na look řádně připravte, například pomocí peelingu nebo speciálního balzámu. Cílem je dosáhnout spíše matného efektu, a tak nechte třpytivé nebo příliš glowy rtěnky stranou. Perfektní odstín nabízí například značky MAC nebo Bobbi Brown.

    Zdroj: Charlotte Tilbury, Benefit

    Výsledný odstín se však bude odvíjet především od vašich rtů. Ve většině případech však postačí klasická světlejší rtěnka. Pokud jsou vaše rty spíše menší, doporučujeme je obtáhnout tužkou na rty v neutrálním odstínu. Následně už stačí jen nanést zmíněnou rtěnku nebo jemně zabarvený balzám. Make-up experti nedají ale dopustit ani na lip stain s názvem GoGo Tint z dílny Benefit.

    @mycovertlife 💄💋THE PERFECT LIPSTICK FOR#movielips 💋💄 @VIOLETTE FR BISOU BALMS Shade: Betisse Popularized by Kat James, movie star lips is all about that effortless, just-kissed, perfect kind of look–a gentle wash of color that brings your lips back to life (imagine Keira Knightley & period drama movies). I've been loving @violette_fr BISOU BALMS lately. I'm recently into sheer, effortless, low-maintenance lippies that I can just slap around without a mirror and these balms are definitely in that category ☺️👍. #movielips #lipswatch #springmakeup #bisoubalm #violette_fr #favouritelipstick ♬ original sound – ccinnamonggirl

    Přirozeného vzhledu dosáhnete také jemným rozmazáním. Nebojte se proto aplikaci jemně „odfláknout“. Rtěnku či balzám naneste prsty a barvu do rtů jemně vklepejte. Pokud si chcete s výsledkem o něco více pohrát, můžete využít speciální štěteček na rty a odstín po okrajích jemně rozmazat. Finální look by měl působit, jako byste se právě vrátili z vycházky po anglických lučinách.

    Zdroje: Evoke, Fashion Journal, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    ― Reklama ―

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Současnému podzimnímu make-upu dominuje výrazná burgundy barva. Beauty experti rovněž už několik měsíců hlásají, že clean girl, tedy jednoduché a čisté, estetice už dávno odzvonilo. Přesto to vypadá, že se blížící svátky ponesou v duchu romantické jednoduchosti. Sociálním sítím totiž kralují takzvané movie lips, trendy rty definované přirozenou a jen jemně zvýrazněnou barvou.

    Movie lips vytvoříte s každou make-up taštičkou. Držte se přirozenosti

    Předlohou pro trendy movie lips jsou postavy romantických historických filmů. Make-up umělci se samozřejmě herečky snaží zachytit v co nejkrásnější podobě. Zároveň ale nemohou dovolit, aby byly jejich rty příliš výrazné a vytrhly tak diváka z dobového kontextu. Trendem nejčastěji odkazovanou herečkou je pak Keira Knightley, a to především díky své roli ve snímku Pýcha a předsudek.

    Zdroj: Laneige, MAC

    I když make-up umělci svá tajemství za perfektními movie lips neprozradí, není tak těžké je napodobit. Základem je co nejpřirozenější efekt. Své rty na look řádně připravte, například pomocí peelingu nebo speciálního balzámu. Cílem je dosáhnout spíše matného efektu, a tak nechte třpytivé nebo příliš glowy rtěnky stranou. Perfektní odstín nabízí například značky MAC nebo Bobbi Brown.

    Zdroj: Charlotte Tilbury, Benefit

    Výsledný odstín se však bude odvíjet především od vašich rtů. Ve většině případech však postačí klasická světlejší rtěnka. Pokud jsou vaše rty spíše menší, doporučujeme je obtáhnout tužkou na rty v neutrálním odstínu. Následně už stačí jen nanést zmíněnou rtěnku nebo jemně zabarvený balzám. Make-up experti nedají ale dopustit ani na lip stain s názvem GoGo Tint z dílny Benefit.

    @mycovertlife 💄💋THE PERFECT LIPSTICK FOR#movielips 💋💄 @VIOLETTE FR BISOU BALMS Shade: Betisse Popularized by Kat James, movie star lips is all about that effortless, just-kissed, perfect kind of look–a gentle wash of color that brings your lips back to life (imagine Keira Knightley & period drama movies). I've been loving @violette_fr BISOU BALMS lately. I'm recently into sheer, effortless, low-maintenance lippies that I can just slap around without a mirror and these balms are definitely in that category ☺️👍. #movielips #lipswatch #springmakeup #bisoubalm #violette_fr #favouritelipstick ♬ original sound – ccinnamonggirl

    Přirozeného vzhledu dosáhnete také jemným rozmazáním. Nebojte se proto aplikaci jemně „odfláknout“. Rtěnku či balzám naneste prsty a barvu do rtů jemně vklepejte. Pokud si chcete s výsledkem o něco více pohrát, můžete využít speciální štěteček na rty a odstín po okrajích jemně rozmazat. Finální look by měl působit, jako byste se právě vrátili z vycházky po anglických lučinách.

    Zdroje: Evoke, Fashion Journal, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―