Více

    ― Reklama ―

    Hugo Boss láká na sváteční nákupy za pomocí kampaně zahrnující Davida Beckham či Gisele Bündchen. Marc Jacobs pak svůj nový projekt nezaměřil na Vánoce, nýbrž 85. výročí filmu The Wizard of Oz. Módní dům Dior zase představil řadu, vytvořenou společně s umělcem Kaws. Společnost Prada pro změnu přivítala nového ambasadora.

    Každý z nás ukrývá mocné světlo. Hugo Boss slaví Vánoce pozitivním vzkazem

    Známý módní dům Hugo Boss odhalil svou letošní vánoční kampaň. Na pomoc si pozval fotbalistu Davida Beckham, supermodelku Gisele Bündchen, hudebníka Burna Boy či jihokorejského herce Lee Jong Suk. Každého z nich zachytil na pozadí neonových paprsků. Značka se totiž o letošních svátcích rozhodla podtrhnout pozitivní poselství, tedy, že každý z nás v sobě nese mocné světlo.

    Kim Jones obnovuje stará partnerství. Speciální řadu vytvořil společně s Kaws

    Nejnovější kampaň módního domu Dior se nenese v duchu blížících se Vánoc, nýbrž starých přátelství. Kreativní ředitel pánské sekce Kim Jones totiž představil speciální kolekci, navrženou za pomocí umělce Kaws. Naposledy s ním přitom spolupracoval před šesti lety, a to při svém debutu u slavné francouzské značky. Ústředním tématem kolekce je had, proplétající se slavným CD logem.

    Marc Jacobs propadl čarovnému světu. Poctil 85. výročí filmu The Wizard of Oz

    Návrhář Marc Jacobs se pro změnu rozhodl svou nejnovější kolekci věnovat slavnému filmu The Wizard of Oz. Letos totiž slaví své 85. výročí. Řada, vytvořená za spolupráce s Warner Bros Discovery, tak představuje poupravené ikonické kousky značky. Kabelky jako The Tote Bag, The Snapshot či The Sack Bag proto zdobí symboly, připomínající slavný film, jako jsou červené střevíčky.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Vánoce bez výčitek. Útěk před finančními potíži zaručí služba pay later

    Zákazníci si letošní Vánoce hodlají užít bez výčitek a starostí. Obracejí se proto na čím dál více populární službu pay later, umožňující rozložení splátek. Nejnovější report firem Splitit a Pymnts popsal, že až 28 procent spotřebitelů uvažuje o tom, že tento typ platby letos využije. Jejich důvodem je především únik před výčitkami nebo snaha o to, naučit se lépe spravovat své finance.

    Módní dům Prada rozšířil řady ambasadorů. Přivítal herce Byeon Wooseok

    Známé značky za své ambasadory často přijímají nejen ikonické celebrity, ale také začínající hvězdy. Dává proto smysl, že si módní dům Prada za svého nového představitele vybral jihokorejského herce Byeon Wooseok. Letos se na něj totiž díky jeho roli v seriálu Lovely Runner začala upírat čím dál větší pozornost. Herec přitom svou úspěšnou kariéru původně začal jako model.

    @mieeraaa91 Finallyyyy!! Our king of manisfastingggg officially became Prada's ambassadorrr, soo proud of you Wooseokieee, chukaaeee👏🤗😍🔥✨ #ByeonWooSeok #Prada #fyp #fypシ゚ #foryoupage ♬ Shout Out X Blank Space – ASomeOne

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Marc Jacobs propadl The Wizard of Oz a Boss vítá Vánoce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hugo Boss láká na sváteční nákupy za pomocí kampaně zahrnující Davida Beckham či Gisele Bündchen. Marc Jacobs pak svůj nový projekt nezaměřil na Vánoce, nýbrž 85. výročí filmu The Wizard of Oz. Módní dům Dior zase představil řadu, vytvořenou společně s umělcem Kaws. Společnost Prada pro změnu přivítala nového ambasadora.

    - Reklama -

    Každý z nás ukrývá mocné světlo. Hugo Boss slaví Vánoce pozitivním vzkazem

    Známý módní dům Hugo Boss odhalil svou letošní vánoční kampaň. Na pomoc si pozval fotbalistu Davida Beckham, supermodelku Gisele Bündchen, hudebníka Burna Boy či jihokorejského herce Lee Jong Suk. Každého z nich zachytil na pozadí neonových paprsků. Značka se totiž o letošních svátcích rozhodla podtrhnout pozitivní poselství, tedy, že každý z nás v sobě nese mocné světlo.

    Kim Jones obnovuje stará partnerství. Speciální řadu vytvořil společně s Kaws

    Nejnovější kampaň módního domu Dior se nenese v duchu blížících se Vánoc, nýbrž starých přátelství. Kreativní ředitel pánské sekce Kim Jones totiž představil speciální kolekci, navrženou za pomocí umělce Kaws. Naposledy s ním přitom spolupracoval před šesti lety, a to při svém debutu u slavné francouzské značky. Ústředním tématem kolekce je had, proplétající se slavným CD logem.

    Marc Jacobs propadl čarovnému světu. Poctil 85. výročí filmu The Wizard of Oz

    Návrhář Marc Jacobs se pro změnu rozhodl svou nejnovější kolekci věnovat slavnému filmu The Wizard of Oz. Letos totiž slaví své 85. výročí. Řada, vytvořená za spolupráce s Warner Bros Discovery, tak představuje poupravené ikonické kousky značky. Kabelky jako The Tote Bag, The Snapshot či The Sack Bag proto zdobí symboly, připomínající slavný film, jako jsou červené střevíčky.

    - Reklama -

    Zdroj: Marc Jacobs

    Vánoce bez výčitek. Útěk před finančními potíži zaručí služba pay later

    Zákazníci si letošní Vánoce hodlají užít bez výčitek a starostí. Obracejí se proto na čím dál více populární službu pay later, umožňující rozložení splátek. Nejnovější report firem Splitit a Pymnts popsal, že až 28 procent spotřebitelů uvažuje o tom, že tento typ platby letos využije. Jejich důvodem je především únik před výčitkami nebo snaha o to, naučit se lépe spravovat své finance.

    Módní dům Prada rozšířil řady ambasadorů. Přivítal herce Byeon Wooseok

    Známé značky za své ambasadory často přijímají nejen ikonické celebrity, ale také začínající hvězdy. Dává proto smysl, že si módní dům Prada za svého nového představitele vybral jihokorejského herce Byeon Wooseok. Letos se na něj totiž díky jeho roli v seriálu Lovely Runner začala upírat čím dál větší pozornost. Herec přitom svou úspěšnou kariéru původně začal jako model.

    @mieeraaa91 Finallyyyy!! Our king of manisfastingggg officially became Prada's ambassadorrr, soo proud of you Wooseokieee, chukaaeee👏🤗😍🔥✨ #ByeonWooSeok #Prada #fyp #fypシ゚ #foryoupage ♬ Shout Out X Blank Space – ASomeOne

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Rozžhaví i vyděsí. Populární knihy vám zpříjemní nejednu letní dovolenou

    Období letních dovolených se kvapem blíží a s ním i očekávání nových dobrodružství. Ať už jste fanoušky divokého poznávání, nebo naopak relaxu v bezpečí rezortu, ideálním zdrojem odpočinku jsou knihy. Jestliže na vás v poličce zrovna žádné nečekají, inspirujte se aktuálně oblíbenými knižními tituly. Své si najdou milovníci detektivek, románků i lidských příběhů.

    Jonathan Anderson usedl na trůn. Vládnout bude celému království Dior

    Módní dům Dior v pondělí ráno potvrdil dlouhodobé spekulace o nástupci kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri. Jak už mnozí očekávali, stal se jím návrhář Jonathan Anderson, který byl nedávno jmenovaný do pozice šéfa pánského oddělení známé značky. Poprvé od dob samotného Christiana Dior bude všem sekcím společnosti vládnout jeden designér.

    Kristen Stewart zkouší režisérské křeslo. V Cannes uspěla s The Chronology of Water

    Slavná herečka Kristen Stewart zkoumá nová odvětví filmové branže. Na uplynulém festivalu v Cannes nabídla svůj první velký režisérský debut, tedy snímek The Chronology of Water. Film zkoumá příběh americké spisovatelky bojující s traumaty z dětství i drogovou závislostí Lidie Yuknavitch. Za svůj počin si Stewart vysloužila potlesk ve stoje.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Nejcennější luxusní značkou je Porsche. Louis Vuitton předběhl letos Chanel

    Platforma Brand Finance každoročně vydává žebříček nejcennějších luxusních a prémiových značek. Letos seznamu již po osmé vládne společnost Porsche. V těsném závěsu se ovšem umístil módní dům Chanel, který tentokrát o jedno místo předběhl svou konkurenci, Louis Vuitton. Dior pak pro změnu získal titul nejsilnějšího luxusního brandu.

    Objevte fotoknihu „Julie Bullard“. Nabízí poctu devadesátkovému maloměstu

    Julie Bullard měla kudrnaté blonďaté vlasy, voněla po laku na nehty a stála na prahu snu malé Nadie. Byla její dětskou chůvou a zároveň první ženou, kterou fotografka Nadia Lee Cohen vnímala jako ztělesnění stylu. Právě jí věnovala svou nejnovější knihu "Julie Bullard". Jde o vizuální poctu devadesátkám, estetice maloměsta a idealizovaným vzpomínkám, které nikdy nebyly zcela skutečné.

    Obléká Zendayu i Kendall Jenner. Kdo je Torishéju Dumi?

    Některým návrhářům trvá roky, než si získají pozornost módní scény. U jiných, jako je Torishéju Dumi, je to otázka pár měsíců. Talentovaná designérka poprvé zaujala v roce 2023 na Pařížském fashion weeku. O několik měsíců později oblékla herečku Zendayu a nedávno její kreace zazářila na Met Gala, kde její look předvedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―