Více

    ― Reklama ―

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Průhledný look získal novou podobu. Modernitu skloubil s 30. léty

    Transparentní prvky či využívání lingerie není ve světě módních návrhářů žádná novinka. Designéři však v uplynulých přehlídkách svou oblibu odvážných kousků posunuli o krok dál. Nechali se totiž naplno inspirovat šatníkem 20., ale především 30. let minulého století. Tomu tentokrát kromě průhledných látek dominovaly také objemné kožichy a šály, korzety či lákavý satén a krajka.

    Nejvýraznějším prvkem takzvaného boudoir looku je pak bezpochyby průhledný materiál. Populární jsou všechny jeho podoby, od vrstvení přes slabý náznak až po extravagantní střihy. Ve světě Hollywoodu v jeho propagaci pokračuje hlavně herečka Dakota Johnson, která se v něm letos na červeném koberci prošla hned několikrát. Na runwayi si ho pro změnu zamiloval Saint Laurent či Valentino.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Valentino

    Odhalování není nic pro vás? Schovejte se do luxusního kožichu

    Pokud jde o barvy, boudoir look nezůstává pouze u svůdných tmavých barev, ale využívá i světlé a hravé tóny. Stejnou rozmanitost aplikuje i v případě materiálů. Dalším jeho výrazným prvkem je proto nadýchaný kožich či péřové boa a kabátky. Do svých podzimních show ho zařadily například módní domy Erdem a Michael Kors. Pro nadcházející zimu se jedná o perfektní mix tepla a svůdnosti.

    Zdroj: Erdem, Michael Kors

    Nestárnoucí klasika v nové podobě. Z módy nevychází ani korzet

    Kolekce pro příští jaro a léto kombinovaly dvě odlišné podoby moderní ženy. Ta první představovala nezávislou girl boss, definovanou širokými rameny a kalhotami. Druhá z nich však zastupovala elegantní ženskou energii. Obojí pak perfektně spojuje korzet, další nedílná součást moderního boudoir looku. Zpárovat ho můžete se zmíněnými „pánskými“ kalhotami či sexy mini sukní.

    Zdroj: Versace, Annie’s Ibiza

    Dejte svému spodnímu prádlu volnou ruku. Boudoir dressing odvaze nebrání

    Čím dál více populární boudoir styl by nemohl existovat bez svého stavebního kamene, tedy spodního prádla. Nemusíte přitom do ulic okamžitě vkročit pouze ve vaší oblíbené podprsence. Zapracovat ho do outfitů můžete tak, jak to ostatně učinily samotné módní domy. Krajkovou košilku spárujte s dlouhými kalhotami, na sexy bralet pak navrstvěte průhledný nebo jinak odhalující top.

    Zdroj: Chloé, Dior

    Zdroje: Fashion United UK, The Fashion Network, W Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    - Reklama -

    Průhledný look získal novou podobu. Modernitu skloubil s 30. léty

    Transparentní prvky či využívání lingerie není ve světě módních návrhářů žádná novinka. Designéři však v uplynulých přehlídkách svou oblibu odvážných kousků posunuli o krok dál. Nechali se totiž naplno inspirovat šatníkem 20., ale především 30. let minulého století. Tomu tentokrát kromě průhledných látek dominovaly také objemné kožichy a šály, korzety či lákavý satén a krajka.

    Nejvýraznějším prvkem takzvaného boudoir looku je pak bezpochyby průhledný materiál. Populární jsou všechny jeho podoby, od vrstvení přes slabý náznak až po extravagantní střihy. Ve světě Hollywoodu v jeho propagaci pokračuje hlavně herečka Dakota Johnson, která se v něm letos na červeném koberci prošla hned několikrát. Na runwayi si ho pro změnu zamiloval Saint Laurent či Valentino.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Valentino

    - Reklama -

    Odhalování není nic pro vás? Schovejte se do luxusního kožichu

    Pokud jde o barvy, boudoir look nezůstává pouze u svůdných tmavých barev, ale využívá i světlé a hravé tóny. Stejnou rozmanitost aplikuje i v případě materiálů. Dalším jeho výrazným prvkem je proto nadýchaný kožich či péřové boa a kabátky. Do svých podzimních show ho zařadily například módní domy Erdem a Michael Kors. Pro nadcházející zimu se jedná o perfektní mix tepla a svůdnosti.

    Zdroj: Erdem, Michael Kors

    Nestárnoucí klasika v nové podobě. Z módy nevychází ani korzet

    Kolekce pro příští jaro a léto kombinovaly dvě odlišné podoby moderní ženy. Ta první představovala nezávislou girl boss, definovanou širokými rameny a kalhotami. Druhá z nich však zastupovala elegantní ženskou energii. Obojí pak perfektně spojuje korzet, další nedílná součást moderního boudoir looku. Zpárovat ho můžete se zmíněnými „pánskými“ kalhotami či sexy mini sukní.

    Zdroj: Versace, Annie’s Ibiza

    Dejte svému spodnímu prádlu volnou ruku. Boudoir dressing odvaze nebrání

    Čím dál více populární boudoir styl by nemohl existovat bez svého stavebního kamene, tedy spodního prádla. Nemusíte přitom do ulic okamžitě vkročit pouze ve vaší oblíbené podprsence. Zapracovat ho do outfitů můžete tak, jak to ostatně učinily samotné módní domy. Krajkovou košilku spárujte s dlouhými kalhotami, na sexy bralet pak navrstvěte průhledný nebo jinak odhalující top.

    Zdroj: Chloé, Dior

    Zdroje: Fashion United UK, The Fashion Network, W Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    The Olsen Season je zpátky. Inspirujte se nejstylovějšími dvojčaty módní scény

    Když podzim zaklepe na dveře, módní svět se zahalí do temnějších tónů, kvalitních tkanin a tajemného šarmu. Právě tehdy přichází The Olsen Season. Dvojčata Mary-Kate a Ashley Olsen, jejichž módní vliv nikdy neslábne, definují chladné měsíce svým minimalistickým stylem, který balancuje mezi nenápadným luxusem a tajemným kouzlem. 

    Listopad vítá očekávané beauty produkty. Na oblibě narůstá hravý merch

    S novým měsícem přichází i čerstvé novinky z beauty světa. Některé značky s radostí vítají Vánoce, zatímco jiné oslavují samy sebe. Na popularitě totiž narůstá takzvaný merch. Společnosti kromě rtěnek, očních stínů nebo pudrů nabízejí také produkty, které mají od jejich klasické nabídky daleko. Všem ovšem připomínají, odkud pochází.

    TikTok tentokrát šlápl vedle. Trendy teorie kontrastního make-upu vyvolává kritiku

    Nová beauty teorie, stvořená v zákoutí TikToku, slibuje krásu pro každého. Tvrdí totiž, že pokud měl někdo dosud pocit, že mu to nesluší, může za to pouze špatná volba make-upu. Na základě správně určeného kontrastu vlasů, očí a pleti však může být vše jinak. Slibný koncept ovšem čelí kritice, označující ho za diskriminující.

    Polibky na tvář, nebo potřesení rukou? Elegantní způsob pozdravu určí etiketa

    Že zdravíme s úsměvem a očním kontaktem je jasné, v opačném případě by náš pozdrav nebyl brán upřímně. V některých situacích může být ale pořadí zdravení zapeklité, stejně jako vhodnost jednotlivých přístupů. Ženy a starší lidé samozřejmě žádají větší úctu, do hry ale vstupují i lidské omyly, které vyřeší pravidla etikety.

    Módní novinky v kostce: Marc Jacobs propadl The Wizard of Oz a Boss vítá Vánoce

    Hugo Boss láká na sváteční nákupy za pomocí kampaně zahrnující Davida Beckham či Gisele Bündchen. Marc Jacobs pak svůj nový projekt nezaměřil na Vánoce, nýbrž 85. výročí filmu The Wizard of Oz. Módní dům Dior zase představil řadu, vytvořenou společně s umělcem Kaws. Společnost Prada pro změnu přivítala nového ambasadora.

    Bez pořádné hydratace to nepůjde. V chladnějších měsících vás zachrání noční masky

    V podzimních a zimních měsících chybí pokožce potřebná hydratace více než kdy jindy. Suchá místa se viditelně projevují, make-up tvoří šupinky a celý look vypadá poněkud zvadle. Leckdy už obyčejné krémy nestačí a je potřeba sáhnout po silnějším bojovníkovi. Tím jsou noční masky, které pracují, zatímco vy poklidně spíte.

    Nedbalá elegance vítězí nad přehnanou snahou. Za stylem Pařížanek stojí krása i kulturní rozhled

    Pařížanky jsou synonymem krásy, elegance a módního vkusu. Čím to ale je, že se ve francouzské metropoli rodí ženy, vypadající jako výstřižek z módního časopisu? Jejich kouzlo paradoxně spočívá v nulové snaze. Stejně si však vedle nich připadáme, jako kdyby nám něco chybělo. Jejich styl má totiž neprůstřelná pravidla.

    Hollywood přivítal další ročník LACMA. Kromě hvězd na něm zářil i módní dům Gucci

    Není filmového večírku, který by se obešel bez vysoké módy. Jinak tomu proto nebylo ani u letošního ročníku LACMA Art+Film Gala, konajícího se v Los Angeles. Sobotní benefiční akce kromě slavných herců a zpěváků přivítala také hvězdnou osobnost ze světa módy, návrháře Sabata de Sarno. Na akci totiž odhalil letošní kolekci Notte.

    Citron a okurka už jsou pasé. Do vody patří okra, radí TikTok

    Voda obohacená o vitamíny, minerály či jiné látky je hitem posledních měsíců. Sociální síť TikTok však na špičku tohoto trendu dosadil drink s názvem okra water. Dle uživatelů známé platformy totiž slibuje nejeden zdravotní benefit. Kromě zlepšení trávení dle nich také reguluje cukr v krvi či podporuje plodnost.

    Okouzlující Frazzled English Woman. Aktuální trend je spíš životní styl než módní inspirace

    Přes sociální sítě se přehnala vlna obdivující takzvanou Frazzled English Woman. Tahle záhadná britská žena by měla být ztělesněním inteligence, přirozené krásy a tak trochu chaotického života. Údajně je kousek z ní v každé ženě, přesto se internet v současnosti hemží návody, jak se právě tou pravou předlohou stát.

    Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebeobjevování, míní Karolína Černá z Sheio

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    Z hor a běžeckých tratí do ulic. Obuv našich tatínků oslovuje generaci Z i Alfa

    Obuv, která dříve sloužila především pro outdoorové aktivity a náročné sportovní výkony, v současnosti dobývá ulice metropolí. Značky jako Salomon a Asics, které jsme kdysi vnímali hlavně jako praktické volby našich rodičů, se nyní těší oblibě mezi generacemi Z a Alfa. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―