Více

    Známý francouzský návrhář Nicolas Ghesquière slaví 10 let od začátku vedení dámské módy u Louis Vuitton. Při téhle příležitosti značka oznámila, že ve své pozici zůstane dalších pět let. Jeho návrhy totiž pomohly ze značky udělat současný trendy brand. Ghequière vytváří designy propojující aktivní sportswear, futurismus i klasickou eleganci a haute couture.

    Dámskou módu Louis Vuitton povede i nadále Nicolas Ghesquière. Slavná francouzská značka to oznámila začátkem týdne. Návrhář pro ni proto bude pracovat nejméně dalších pět let. Jedná se tedy o známku toho, že módní společnosti nadále nabízí přesně to, co od něj očekává. Například tvorbu hit trendy kousků, ale i držení tradičního stylu proslulého brandu. Ghesquière navíc letos slaví 10 let od doby, kdy do pozice kreativního ředitele nastoupil.

    „Je to velmi naplňující vidět, jak se úspěch 10 let proměňuje v novou kapitolu,“ popsal návrhář. Známý je především svým stylem, který propojuje elementy sportswear, futurismu, ale i klasického francouzského luxusu a haute couture. Kromě toho ale módní publikum zaujal svou schopností vyrábět trendy kožené výrobky, tedy zejména kabelky a boty. Jedná se například o kabelku Petite Malle z roku 2014 nebo nejnovější verzi GO-14.

    Boty a kabelky pak známý návrhář nechápe pouze jako doplňky, ale jako pevné součásti jeho vlastní módní siluety. „Nejde jen o jednotlivé elementy pospojované dohromady,“ vysvětlil totiž. „Je velice přímý, dokáže předvídat budoucnost a nejen trendům porozumět, ale také je vytvářet. Myslím, že přesně tohle by měl vůdce trhu umět,“ okomentoval pak tvorbu Ghesquière ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari.

    Nicolas Ghesquière je součástí francouzské kultury. Obléká i první dámu Francie

    Kromě toho vyzdvihl ředitel luxusní francouzské značky také další kvality Ghesquièra. Obdivuje například, že návrhář veškeré své návrhy kreslí ručně jako „pravý návrhář“. „Dnes už není tolik lidí, kteří by dokázali to samé,“ popsal Beccari. Dodal rovněž, že je kreativní ředitel součástí francouzské kultury, stejně jako samotná módní společnost. Důkazem je mimo jiné také to, že Ghesquière dlouhodobě navrhuje kousky také pro první dámu Francie Brigitte Macron.

    I když není Nicolas Ghesquière široké veřejnosti tak známý jako zpěvák a raper Pharrell Williams, který vede pánskou sekci Louis Vuitton, je jedním z nejpůsobivějších současných návrhářů. Svou kariéru zahájil už v roce 1991, kdy se stal asistentem Jean Paul Gaultier. Od roku 1997 pak pracoval v pozici kreativního ředitele společnosti Balenciaga. Právě u ní se poprvé proslavil svými futuristickými, ale chic návrhy. Za svou práci obdržel také několik ocenění.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Louis Vuitton, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Symbióza Louis Vuitton a Nicolase Ghesquière pokračuje. Návrhář povede dámské kolekce dalších 5 let

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známý francouzský návrhář Nicolas Ghesquière slaví 10 let od začátku vedení dámské módy u Louis Vuitton. Při téhle příležitosti značka oznámila, že ve své pozici zůstane dalších pět let. Jeho návrhy totiž pomohly ze značky udělat současný trendy brand. Ghequière vytváří designy propojující aktivní sportswear, futurismus i klasickou eleganci a haute couture.

    - Reklama -

    Dámskou módu Louis Vuitton povede i nadále Nicolas Ghesquière. Slavná francouzská značka to oznámila začátkem týdne. Návrhář pro ni proto bude pracovat nejméně dalších pět let. Jedná se tedy o známku toho, že módní společnosti nadále nabízí přesně to, co od něj očekává. Například tvorbu hit trendy kousků, ale i držení tradičního stylu proslulého brandu. Ghesquière navíc letos slaví 10 let od doby, kdy do pozice kreativního ředitele nastoupil.

    „Je to velmi naplňující vidět, jak se úspěch 10 let proměňuje v novou kapitolu,“ popsal návrhář. Známý je především svým stylem, který propojuje elementy sportswear, futurismu, ale i klasického francouzského luxusu a haute couture. Kromě toho ale módní publikum zaujal svou schopností vyrábět trendy kožené výrobky, tedy zejména kabelky a boty. Jedná se například o kabelku Petite Malle z roku 2014 nebo nejnovější verzi GO-14.

    Boty a kabelky pak známý návrhář nechápe pouze jako doplňky, ale jako pevné součásti jeho vlastní módní siluety. „Nejde jen o jednotlivé elementy pospojované dohromady,“ vysvětlil totiž. „Je velice přímý, dokáže předvídat budoucnost a nejen trendům porozumět, ale také je vytvářet. Myslím, že přesně tohle by měl vůdce trhu umět,“ okomentoval pak tvorbu Ghesquière ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari.

    - Reklama -

    Nicolas Ghesquière je součástí francouzské kultury. Obléká i první dámu Francie

    Kromě toho vyzdvihl ředitel luxusní francouzské značky také další kvality Ghesquièra. Obdivuje například, že návrhář veškeré své návrhy kreslí ručně jako „pravý návrhář“. „Dnes už není tolik lidí, kteří by dokázali to samé,“ popsal Beccari. Dodal rovněž, že je kreativní ředitel součástí francouzské kultury, stejně jako samotná módní společnost. Důkazem je mimo jiné také to, že Ghesquière dlouhodobě navrhuje kousky také pro první dámu Francie Brigitte Macron.

    I když není Nicolas Ghesquière široké veřejnosti tak známý jako zpěvák a raper Pharrell Williams, který vede pánskou sekci Louis Vuitton, je jedním z nejpůsobivějších současných návrhářů. Svou kariéru zahájil už v roce 1991, kdy se stal asistentem Jean Paul Gaultier. Od roku 1997 pak pracoval v pozici kreativního ředitele společnosti Balenciaga. Právě u ní se poprvé proslavil svými futuristickými, ale chic návrhy. Za svou práci obdržel také několik ocenění.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Louis Vuitton, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku "něčeho navíc", v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Krásy Evropy na stříbrném podnose. Objevte je z pohodlí vlakového kupé

    Na cestování není kolikrát lákavá pouze vytoužená destinace, ale rovněž samotná cesta. Nejkrásnější kouty Evropy proto často ukrývají právě vlakové koleje vinoucí se kolem národních parků, průzračných jezer nebo malebných kopců. Vyberte si z řady proslulých vlaků, nabízejících tak úchvatné výhledy, že z nich už nikdy nebudete chtít vystoupit.

    Proč Chanel neprodukuje pánské kolekce? I muži touží po vlastní řadě

    Přestože značka Chanel vždy stavěla na ženskosti, v jejím DNA se skrývá i odkaz na revoluci. Gabrielle „Coco“ Chanel sama bořila normy. Oblékala ženy do kalhot, rozvolnila korzety a vdechla světu ideu pohodlného, ale luxusního stylu. Přesto nyní, kdy módní svět zažívá nebývalý rozmach gender fluidity, působí Chanel překvapivě zdrženlivě.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―