Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Versace se přidala ke společnostem jako Burberry nebo Balenciaga. Podobně jako ony si totiž smazala veškeré příspěvky ze svého Instagramu. Hodlá tím vzbudit zájem fanoušků před zveřejněním podzimní kolekce.

    Módní společnosti čím dál častěji využívají své sociální sítě k upoutání pozornosti. Přistupují ovšem také k méně konvenčním metodám. Už jim totiž nestačí jen zveřejnění provokativní nebo originální fotky. Místo toho se rozhodnou veškeré své příspěvky smazat. Chtějí tím u svých sledovatelů vzbudit zvědavost a zájem o to, co nového chystají. K podobné strategii naposledy přistoupila například společnost Versace.

    Minulý týden si firma ze svého instagramového profilu odstranila veškeré příspěvky. Následně je nahradila černobílými výraznými fotografiemi zachycujícími nejnovější podzimní kolekci. Od pondělí je pak začala doplňovat také o jejich barevné verze. „Čerstvý přístup napříč našimi digitálními kanály nám umožňuje pokračovat ve vyprávění našeho příběhu a přináší publiku to nejlepší z Versace,“ vyjádřila se ke změně značka.

    Podobně odvážné rozhodnutí si módní společnost může mimo jiné dovolit také díky tomu, že ji na Instagramu sleduje na 29 milionů uživatelů. Odstranění fotografií pak ale nemusí znamenat pouhé oznámení nové kolekce, ale také začátek nového stylu publikování. Mateřskou společnost Versace, Capri Holdings, totiž začátkem srpna odkoupila firma Tapestry. Jedná se tedy o šanci pro čerstvý start.

    Značka Versace se vydala stejnou cestou jako Balenciaga, Burberry, Celine nebo Bottega Veneta

    „Naše poslední kolekce oslavuje vše, co na Versace milujeme. Sílu, krejčovství, náš přístup. Modelky a modelové se proto při focení cítili silní a odvážní, tedy přesně tak, jak si připadáte s našimi návrhy,“ okomentovala společnost nové příspěvky. Svým novým stylem tak následuje značky jako Balenciaga, Burberry, Celine, Saint Laurent nebo Bottega Veneta. Také ony se rozhodly promazat své sociální sítě.

    Například společnost Balenciaga uvolnila na svém Instagramu místo těsně před tím, než oznámila návrat do světa haute couture. Firma Burberry zase všechny své sociální sítě vyčistila ve znamení nástupu nového kreativního ředitele Daniel Lee. Ten pak podobnou strategii zaujal také ve vedení Bottega Veneta mezi roky 2018 až 2021. Tehdy se totiž rozhodl společnost ze sociálních sítí zcela odstranit.

    Zdroje: Fashion United, WWD, Marketing Interactive, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Prázdný Instagram se stává novým marketingovým tahem. Versace startuje podzim od nuly

    Luxusní značka Versace se přidala ke společnostem jako Burberry nebo Balenciaga. Podobně jako ony si totiž smazala veškeré příspěvky ze svého Instagramu. Hodlá tím vzbudit zájem fanoušků před zveřejněním podzimní kolekce.

    Módní společnosti čím dál častěji využívají své sociální sítě k upoutání pozornosti. Přistupují ovšem také k méně konvenčním metodám. Už jim totiž nestačí jen zveřejnění provokativní nebo originální fotky. Místo toho se rozhodnou veškeré své příspěvky smazat. Chtějí tím u svých sledovatelů vzbudit zvědavost a zájem o to, co nového chystají. K podobné strategii naposledy přistoupila například společnost Versace.

    Minulý týden si firma ze svého instagramového profilu odstranila veškeré příspěvky. Následně je nahradila černobílými výraznými fotografiemi zachycujícími nejnovější podzimní kolekci. Od pondělí je pak začala doplňovat také o jejich barevné verze. „Čerstvý přístup napříč našimi digitálními kanály nám umožňuje pokračovat ve vyprávění našeho příběhu a přináší publiku to nejlepší z Versace,“ vyjádřila se ke změně značka.

    Podobně odvážné rozhodnutí si módní společnost může mimo jiné dovolit také díky tomu, že ji na Instagramu sleduje na 29 milionů uživatelů. Odstranění fotografií pak ale nemusí znamenat pouhé oznámení nové kolekce, ale také začátek nového stylu publikování. Mateřskou společnost Versace, Capri Holdings, totiž začátkem srpna odkoupila firma Tapestry. Jedná se tedy o šanci pro čerstvý start.

    Značka Versace se vydala stejnou cestou jako Balenciaga, Burberry, Celine nebo Bottega Veneta

    „Naše poslední kolekce oslavuje vše, co na Versace milujeme. Sílu, krejčovství, náš přístup. Modelky a modelové se proto při focení cítili silní a odvážní, tedy přesně tak, jak si připadáte s našimi návrhy,“ okomentovala společnost nové příspěvky. Svým novým stylem tak následuje značky jako Balenciaga, Burberry, Celine, Saint Laurent nebo Bottega Veneta. Také ony se rozhodly promazat své sociální sítě.

    Například společnost Balenciaga uvolnila na svém Instagramu místo těsně před tím, než oznámila návrat do světa haute couture. Firma Burberry zase všechny své sociální sítě vyčistila ve znamení nástupu nového kreativního ředitele Daniel Lee. Ten pak podobnou strategii zaujal také ve vedení Bottega Veneta mezi roky 2018 až 2021. Tehdy se totiž rozhodl společnost ze sociálních sítí zcela odstranit.

    Zdroje: Fashion United, WWD, Marketing Interactive, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―