Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vytváření make-up looku ve virtuální realitě už není daleká budoucnost. Značka NYX se rozhodla zacílit na novou generaci tvůrců, kteří svůj talent přenášejí do 3D reality. Představujeme vám GORJS. Platformu, na které se značka rozhodla rozvíjet kosmetický svět v trochu jiné podobě. Nyní na trh uvádí limitovanou edici NFT karet, které jsou určené pro prvních tisíc předplatitelů a zahrnují nespočet výhod.

    Virtuální realita se už stává součástí našeho běžného života. Proniká tedy i do světa beaty. Značka NYX dokonce uvádí, že s virtuální realitou je spjata již od svého začátku a stačilo si jen počkat pár let, aby se sen stal skutečností. A tak jsou tu skutečně neskutečné GORJS. Virtuální postavy, které se staly tváří nového světa make-upu.

    GORJS je první kosmetická DAO (Decentralizovaná autonomní organizace) na světě. Zaměřuje se na podporu rozvoje komunity 3D umělců a jejího rozvíjejícího se přístupu k líčení v metaverzu. A zároveň se stává úžasnou startovací platformou, která podporuje kreativitu a schopnosti. Jejím hlavním cílem je podpořit růst a inovace v rámci komunity, zvýšení schopností v oblasti digitálního líčení a v konečném důsledku i úspěch v kariéře umělců.

    Připojte se do virtuálního světa GORJS

    NYX si pro prvních tisíc předplatitelů karet NFT připravil velké výhody. Automaticky se například dostanete do hlasovacího mechanismu, v němž budete moci ovlivňovat další vývoj platformy. V souvislosti se spuštěním pozvala společnost NYX tvůrce, aby se připojili ke GORJS s cílem rozvíjet povědomí a nadšení pro DAO mezi komunitou umělců.

    Účastníci si přijdou i na velmi slušné finanční prostředky, díky kterým budou moci rozvíjet své další projekty. Samozřejmě se jim neodepře ani přístup k dalším umělcům. Ponechají si také plné vlastnictví, což jim umožní získávání autorského honoráře. Prodej NFT karet má začít 1. února 2023.

    „V NYX Professional Makeup vyzýváme umělce, aby se s námi připojili k hnutí ‚Make the Metaverse Gorjs‘ a rozvíjeli svou uměleckou kreativitu nad rámec fyzického a genetického vzhledu,“ řekl Yann Joffredo, globální prezident značky NYX Cosmetics.

    Jestli se však domníváte, že je společnost NYX v metaverzu nováčkem, jste na omylu. Například v prosinci minulého roku představila svou kolekci na jaro 2023 prostřednictvím virtuálního zážitku v iHeartLandu na Robloxu.

    Zdroj: WWD, Fashionnetwork, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    NYX Professional Makeup uvádí na trh NFT karty pro výhody ve virtuálním světě GORJS

    Vytváření make-up looku ve virtuální realitě už není daleká budoucnost. Značka NYX se rozhodla zacílit na novou generaci tvůrců, kteří svůj talent přenášejí do 3D reality. Představujeme vám GORJS. Platformu, na které se značka rozhodla rozvíjet kosmetický svět v trochu jiné podobě. Nyní na trh uvádí limitovanou edici NFT karet, které jsou určené pro prvních tisíc předplatitelů a zahrnují nespočet výhod.

    - Reklama -

    Virtuální realita se už stává součástí našeho běžného života. Proniká tedy i do světa beaty. Značka NYX dokonce uvádí, že s virtuální realitou je spjata již od svého začátku a stačilo si jen počkat pár let, aby se sen stal skutečností. A tak jsou tu skutečně neskutečné GORJS. Virtuální postavy, které se staly tváří nového světa make-upu.

    GORJS je první kosmetická DAO (Decentralizovaná autonomní organizace) na světě. Zaměřuje se na podporu rozvoje komunity 3D umělců a jejího rozvíjejícího se přístupu k líčení v metaverzu. A zároveň se stává úžasnou startovací platformou, která podporuje kreativitu a schopnosti. Jejím hlavním cílem je podpořit růst a inovace v rámci komunity, zvýšení schopností v oblasti digitálního líčení a v konečném důsledku i úspěch v kariéře umělců.

    Připojte se do virtuálního světa GORJS

    NYX si pro prvních tisíc předplatitelů karet NFT připravil velké výhody. Automaticky se například dostanete do hlasovacího mechanismu, v němž budete moci ovlivňovat další vývoj platformy. V souvislosti se spuštěním pozvala společnost NYX tvůrce, aby se připojili ke GORJS s cílem rozvíjet povědomí a nadšení pro DAO mezi komunitou umělců.

    - Reklama -

    Účastníci si přijdou i na velmi slušné finanční prostředky, díky kterým budou moci rozvíjet své další projekty. Samozřejmě se jim neodepře ani přístup k dalším umělcům. Ponechají si také plné vlastnictví, což jim umožní získávání autorského honoráře. Prodej NFT karet má začít 1. února 2023.

    „V NYX Professional Makeup vyzýváme umělce, aby se s námi připojili k hnutí ‚Make the Metaverse Gorjs‘ a rozvíjeli svou uměleckou kreativitu nad rámec fyzického a genetického vzhledu,“ řekl Yann Joffredo, globální prezident značky NYX Cosmetics.

    Jestli se však domníváte, že je společnost NYX v metaverzu nováčkem, jste na omylu. Například v prosinci minulého roku představila svou kolekci na jaro 2023 prostřednictvím virtuálního zážitku v iHeartLandu na Robloxu.

    Zdroj: WWD, Fashionnetwork, Instagram

    ― Reklama ―

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    New York nepolevuje. Svou vizi odhalil Coach, Toteme, Sandy Liang i Tory Burch

    Fashion week v New Yorku pokračuje a nabízí další vize pro nadcházející jarní a letní sezónu. Svou kolekci plnou optimismu představil například módní dům Coach. Značka Toteme popustila uzdu svého perfekcionismu a návrhářka Sandy Liang tentokrát čerpala inspiraci ze svého dětství v Chinatown. Tory Burch pak dokázala, jak dobře zná newyorské ženy.

    Po stopách ikon: Nadia Lee Cohen udává směr moderní „fotce“

    Britská fotografka a umělkyně Nadia Lee Cohen patří k nejvýraznějším vizuálním hlasům současnosti. Narodila se v Essexu, ale po studiích přesídlila do Los Angeles, kde našla svůj ikonický rukopis. Její práce se vyznačuje sytými barvami, filmovou estetikou a atmosférou, jež osciluje mezi glamour a absurditou. Pokud dnes někdo udává tón toho, jak vypadá vizuální jazyk módy a popkultury, je to právě Nadia Lee Cohen. 

    Móda jako kronika. Podzimní MBPFW rozehrál dialog mezi minulostí a současností

    Začátek září tradičně přinesl podzimní edici Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW). Za tři rušné dny se v holešovickém klubu SaSaZu představila řada značek a tvůrců, mezi nimiž nechyběli nováčci, stálice ani ti, kteří se na scénu vrátili po několika sezónách. Z kolekcí sálala odvážná práce s vlastní i cizí identitou a ženskostí, přičemž mnoho návrhářů se rozhodlo překlopit historické odkazy do současných forem.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―