Více

    ― Reklama ―

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Burberry sáhl hluboko do historie. Pro dokument Endurance obnovil archivní kousky

    Módní dům Burberry odhalil spolupráci na chystaném National Geographic dokumentu, zaměřeném na výpravu sira Ernesta Shackleton. Proslavil se výpravou na lodi Endurance, se kterou chtěl v roce 1014 prozkoumat Antarktidu. Značka Burberry pro natáčení obnovila voděodolné outfity, které průzkumníci tehdy oblékli. Speciální látku představil Thomas Burberry už v roce 1879.

    Zdroj: Burberry

    Prada a Axiom Space zveřejnily očekávaný skafandr. Otestuje ho posádka mise Artemis 3

    Svou spolupráci odhalil módní dům Prada a firma Axiom Space už dávno. Nyní však společnosti představily společný výtvor, tedy design skafandru, určeného pro NASA misi Artemis 3. Jejím cílem je první přistání astronautů na Měsíci od roku 1972. Uskutečnit by se měla roku 2026. Nejmodernější outfit posádce umožní kráčet ve vesmíru až po dech beroucí dobu osmi hodin.

    Výstava Diane von Furstenberg obráží svět. Tentokrát dorazila do Los Angeles

    Výstava návrhářky Diane von Furstenberg odstartovala v jejím rodném městě, Bruselu. Od té doby se však exhibice Women Before Fashion zastavila i v New Yorku. Tentokrát se ale přemístila do Los Angeles, kde ji budou moct návštěvníci spatřit v kulturním centru Skirball, nacházejícím se v Hollywoodu. Její součástí jsou mimo jiné také ikonické zavinovací šaty, definující návrhářčinu kariéru.

    Chanel vymění Francii za Itálii. Se svou cruise kolekcí zamíří k jezeru Como

    Francouzský módní dům Chanel prozatím stále nezná své nové kreativní vedení. To mu však nebrání v tom, chystat své budoucí projekty. Oznámil proto destinaci své příští cruise show. Tentokrát ji místo francouzského města odhalí v italském ráji. Dorazí totiž k mnohými celebritami oblíbenému jezeru Como. Přehlídku pak známá značka naplánovala na 29. dubna. Detaily však prozatím stále tají.

    Hugo Boss propadl blížícím se svátkům. Společně s Disney vítá letošní Vánoce

    Známá značka Hugo Boss dokázala, že neumí vytvářet pouze prvotřídní obleky či parfémy. Ukázala tak i svou hravou tvář, a to s nejnovější Disney spoluprací, zaměřenou na film režiséra Tima Burton s názvem The Nightmare Before Christmas. Módní dům tak rovněž naskočil na vlak blížících se svátků. Součástí speciální řady jsou trička, mikiny, šály, čepice, pyžama, ponožky či tenisky.

    Zdroj: Hugo Boss

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    - Reklama -

    Burberry sáhl hluboko do historie. Pro dokument Endurance obnovil archivní kousky

    Módní dům Burberry odhalil spolupráci na chystaném National Geographic dokumentu, zaměřeném na výpravu sira Ernesta Shackleton. Proslavil se výpravou na lodi Endurance, se kterou chtěl v roce 1014 prozkoumat Antarktidu. Značka Burberry pro natáčení obnovila voděodolné outfity, které průzkumníci tehdy oblékli. Speciální látku představil Thomas Burberry už v roce 1879.

    Zdroj: Burberry

    Prada a Axiom Space zveřejnily očekávaný skafandr. Otestuje ho posádka mise Artemis 3

    Svou spolupráci odhalil módní dům Prada a firma Axiom Space už dávno. Nyní však společnosti představily společný výtvor, tedy design skafandru, určeného pro NASA misi Artemis 3. Jejím cílem je první přistání astronautů na Měsíci od roku 1972. Uskutečnit by se měla roku 2026. Nejmodernější outfit posádce umožní kráčet ve vesmíru až po dech beroucí dobu osmi hodin.

    - Reklama -

    Výstava Diane von Furstenberg obráží svět. Tentokrát dorazila do Los Angeles

    Výstava návrhářky Diane von Furstenberg odstartovala v jejím rodném městě, Bruselu. Od té doby se však exhibice Women Before Fashion zastavila i v New Yorku. Tentokrát se ale přemístila do Los Angeles, kde ji budou moct návštěvníci spatřit v kulturním centru Skirball, nacházejícím se v Hollywoodu. Její součástí jsou mimo jiné také ikonické zavinovací šaty, definující návrhářčinu kariéru.

    Chanel vymění Francii za Itálii. Se svou cruise kolekcí zamíří k jezeru Como

    Francouzský módní dům Chanel prozatím stále nezná své nové kreativní vedení. To mu však nebrání v tom, chystat své budoucí projekty. Oznámil proto destinaci své příští cruise show. Tentokrát ji místo francouzského města odhalí v italském ráji. Dorazí totiž k mnohými celebritami oblíbenému jezeru Como. Přehlídku pak známá značka naplánovala na 29. dubna. Detaily však prozatím stále tají.

    Hugo Boss propadl blížícím se svátkům. Společně s Disney vítá letošní Vánoce

    Známá značka Hugo Boss dokázala, že neumí vytvářet pouze prvotřídní obleky či parfémy. Ukázala tak i svou hravou tvář, a to s nejnovější Disney spoluprací, zaměřenou na film režiséra Tima Burton s názvem The Nightmare Before Christmas. Módní dům tak rovněž naskočil na vlak blížících se svátků. Součástí speciální řady jsou trička, mikiny, šály, čepice, pyžama, ponožky či tenisky.

    Zdroj: Hugo Boss

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Trendy možná, pravidla určitě. Družičky letos vyberou i v hranicích etikety

    Výběr svatebních šatů patří mezi nejkrásnější módní momenty. Koupě šatů pro družičky či svatební hosty je ovšem v těsném závěsu. Na rozdíl od nevěsty se nemluví o onom wow efektu po prvním obléknutí, o to těžší může být volba vhodného oděvu. Pokud vás letos takové rozhodování čeká, inspirujte se trendy a nezapomínejte na etiketu.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Zaplavte si v luxusu. O příští dovolené rozhodnou nejkrásnější hotelové bazény

    Hřejivé sluneční paprsky na kůži, chladivé pití v ruce a božský klid. Tak by vypadal ideální scénář nejednoho léta. Pokud plánujete vyjet za hranice a navštívit prvotřídní hotely, možná oceníte inspiraci na zařízení s nejkrásnějšími bazény. Polehávání u blankytně modré vody a možnost ochladit se kdykoliv se vám zlíbí totiž umí nastartovat ten správný relax.

    Už máte rozvod na to do listu? Trend nabádá k jeho plánování roky dopředu

    Ač často nepříjemným způsobem, rozvod patří do života nemalého procenta lidí. Naštěstí se v posledních letech nejedná o takové stigma, jako tomu bylo v minulém století. Trend je nyní přesně opačný. Nejen, že se rozvody dějí, dokonce se plánují dopředu. Vyvstává tak zcela nová otázka, a to, jestli ke vztahům obecně nemáme poněkud laxní přístup.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―