Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na kosmetickou scénu nově vstoupila LED terapie, ovšem v jiné podobě. Zatímco v minulosti jsme si museli na různá světelná ošetření sjednávat termín v salonu nebo na klinice, dnes stačí po náročném dni usednout na gauč, zapnout si LED masku a užívat si čas věnovaný péči o sebe. Někdy se téměř futuristicky vypadající kosmetika zdá být splněným snem, ale je potřeba znát, jak vybrat ten správný druh pro své potřeby. Odhalíme vám alchymii skrytou v souhře vlnových délek a vaší pleti.

    Není to magie… jen účinné světlo

    Pokud se snažíte vyřešit problémy s vráskami, akné, mdlou pletí nebo nerovnoměrným tónem, možná správná odpověď tkví ve zkratce LED. Po vědecké stránce jde o vysílání světla různých vlnových délek, které účinně působí na konkrétní potíže. Z kosmetického hlediska se jedná o vysoce účinné ošetření s inovativním nádechem. Používané jsou především frekvence modrého a červeného světla. Modré cílí na mazové žlázy a je účinným bojovníkem proti akné. Červené stimuluje produkci kolagenu, zabraňuje stárnutí a využívá se také k hojení a regeneraci. Obrovskou výhodu představuje menší invazivita oproti chemickému peelingu. Opatrnost je třeba uplatnit, pokud máte světlocitlivou pokožku. Při použití LED technologie je třeba dbát i na ochranu očí.

    Dr Dennis Gross

    Výlet do krajiny zázraků může začít právě u Dr Dennis Gross. V podstatě si lze pořídit celou LED péči. Hitem je obličejová maska kombinující červené a modré světlo na vrásky a akné. Pro oční okolí můžete na několik minut použít také masku na oči. Nebojte se do své rutiny zařadit i nástavec na ústa pro plnější rty a odstranění vrásek smíchu.

    Zdroj: Dr Dennis Gross

    Solawave

    Značka Solawave představuje kouzelnou hůlku, která ovšem neexistuje jen v dimenzi Harryho Pottera. Je dostupná na e-shopu a kombinuje terapii červeným světlem, galvanický proud, masáž obličeje a terapeutické teplo. A výsledek? Méně jemných vrásek, otoků, pigmentových skvrn a tmavých kruhů. Pozor! Při pravidelném používání je vedlejším a návykovým účinkem rozzářená pleť a povznesený vzhled.

    Zdroj: Solawave

    Foreo

    Švédská značka nabízí opravdu širokou a pestrou paletu technologických pomocníků. Jedním z nich je šikovný přístroj ESPADA™ 2 plus určený na chronické a opakující se akné. Účinně využívá technologii modrého světla pro čistější pleť a minimalizaci pórů.

    Zdroj: Foreo

    Zdroje: Healthline, Dr Dennis Gross, Solawave, Foreo

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    LED terapie: vše, co potřebujete vědět o domácím ošetření jako ze salonu

    Na kosmetickou scénu nově vstoupila LED terapie, ovšem v jiné podobě. Zatímco v minulosti jsme si museli na různá světelná ošetření sjednávat termín v salonu nebo na klinice, dnes stačí po náročném dni usednout na gauč, zapnout si LED masku a užívat si čas věnovaný péči o sebe. Někdy se téměř futuristicky vypadající kosmetika zdá být splněným snem, ale je potřeba znát, jak vybrat ten správný druh pro své potřeby. Odhalíme vám alchymii skrytou v souhře vlnových délek a vaší pleti.

    - Reklama -

    Není to magie… jen účinné světlo

    Pokud se snažíte vyřešit problémy s vráskami, akné, mdlou pletí nebo nerovnoměrným tónem, možná správná odpověď tkví ve zkratce LED. Po vědecké stránce jde o vysílání světla různých vlnových délek, které účinně působí na konkrétní potíže. Z kosmetického hlediska se jedná o vysoce účinné ošetření s inovativním nádechem. Používané jsou především frekvence modrého a červeného světla. Modré cílí na mazové žlázy a je účinným bojovníkem proti akné. Červené stimuluje produkci kolagenu, zabraňuje stárnutí a využívá se také k hojení a regeneraci. Obrovskou výhodu představuje menší invazivita oproti chemickému peelingu. Opatrnost je třeba uplatnit, pokud máte světlocitlivou pokožku. Při použití LED technologie je třeba dbát i na ochranu očí.

    Dr Dennis Gross

    Výlet do krajiny zázraků může začít právě u Dr Dennis Gross. V podstatě si lze pořídit celou LED péči. Hitem je obličejová maska kombinující červené a modré světlo na vrásky a akné. Pro oční okolí můžete na několik minut použít také masku na oči. Nebojte se do své rutiny zařadit i nástavec na ústa pro plnější rty a odstranění vrásek smíchu.

    Zdroj: Dr Dennis Gross

    - Reklama -

    Solawave

    Značka Solawave představuje kouzelnou hůlku, která ovšem neexistuje jen v dimenzi Harryho Pottera. Je dostupná na e-shopu a kombinuje terapii červeným světlem, galvanický proud, masáž obličeje a terapeutické teplo. A výsledek? Méně jemných vrásek, otoků, pigmentových skvrn a tmavých kruhů. Pozor! Při pravidelném používání je vedlejším a návykovým účinkem rozzářená pleť a povznesený vzhled.

    Zdroj: Solawave

    Foreo

    Švédská značka nabízí opravdu širokou a pestrou paletu technologických pomocníků. Jedním z nich je šikovný přístroj ESPADA™ 2 plus určený na chronické a opakující se akné. Účinně využívá technologii modrého světla pro čistější pleť a minimalizaci pórů.

    Zdroj: Foreo

    Zdroje: Healthline, Dr Dennis Gross, Solawave, Foreo

    ― Reklama ―

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―